fredag 7 december 2018

TGIF


Till och med julbocken nere på Slottstorget pratar med fler än jag. 
Den aktivitet jag varit en del av det senaste halvåret tog slut idag. De senaste veckorna har det varit nedmontering och jag har haft i stort sett ingenting att göra. Det är enerverande att inte prata med någon annan än ett hej till någon jag möter på promenaden. När jag hämtar dottern på fritids blir det alltid någon minuts fördröjning innan vi kommer hem, på grund av blablablabla...

Den här kvinnan har mycket prat i sig och när det inte får komma ut blir det istället till irritation och huvudvärk. Jag ska kanske ta en tur ner på stan och prata lite med herr Bock? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sportlovsträning

Måndag och sportlovsvecka i Gävle. Barnen kan vara hemma och slippa väckas tidigare än rimligt.  Det betyder inte att träningen är ...