fredag 25 januari 2019

Abstinens


Den här veckan har varit som en irriterande strumpsöm.

Min syster var här förra helgen och jag måste säga att det var de bästa dagarna på länge. Hon åkte hem på söndagskvällen och när måndagen kom slog abstinensen till. Sen har det fortsatt. Rastlösheten, irritationen  sorgsen och saknaden. Jag har varit så förvirrad och inte vetat vad att göra med mig själv. Tack för att träningen kommit in i mitt liv igen.

Måndag, onsdag och fredag (idag) har jag varit på gymmet. Sprungit och styrketränat och det går framåt varje gång. Skönt att det kunnat äta lite av tiden. Nu vill jag hitta in i en bra rytm och slippa oron i kroppen. Imorgon åker jag och maken till Stockholm. Det blir alldeles säkert en bra helg.

1 kommentar:

  1. Jag är tacksam för det lilla jag gjort. Önskar att jag kände som dig <3

    SvaraRadera

Sportlovsträning

Måndag och sportlovsvecka i Gävle. Barnen kan vara hemma och slippa väckas tidigare än rimligt.  Det betyder inte att träningen är ...